تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین:رییس دفتر رییس جمهور گفت: یکی از اهداف اصلی نهاد ریاست جمهوری از برگزاری جلسات توسعه و سرمایه گذاری در استانها رسیدن به رشد پایدار اقتصاد کشور است.

دولت عزم جدی برای رسیدن به رشد پایدار اقتصاد کشور دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، محمد نهاوندیان در جلسه توسعه و سرمایه گذاری خراسان شمالی اظهار داشت:نگاه اقتصادی دولت توانمندسازی بخش خصوصی است که امیدواریم این عزم دولت به مرحله تجلی برسد.


وی افزود: در طول تاریخ کشورهایی همچون ما همیشه از رشد پایدار سخن میگفتند و در برنامه ریزی های اقتصادی خود هدف گذاری تعیین می کردند اما در ارایه راه حل ها لازم است بدانیم که تگنای اصلی برای داشتن رشد پایدار کمبود منابع مالی نیست.

نهاوندیان در ادامه اضافه کرد:مشکل اصلی در مسیر توسعه هر اقتصادی تگنای مدیریتی است و اینکه چگونه از مواهب موجود استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما مدیریت مبتکر داشته باشیم می توانیم حتی از منابع کشورهای مختلف نیز استفاده کنیم.وی همچنین به توجه جدی و ویژه رییس جمهور نسبت به خراسان شمالی و حل مشکلات این استان خبر داد و گفت:تصمیمات خوبی از سوی رییس جمهور برای حل مشکلات این استان اتخاذ شده و جالبتر اینکه رییس جمهور یکی از مدعیان جدی توجه به خراسان شمالی است که این موضوع  کاملا بی سابقه است.

رییس دفتر رییس جمهور اظهار داشت:باید زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم کنیم. که البته تاکنون 59 پروژه از سوی بخش خصوصی جهت اجرایی کردن در این استان اعلام آمادگی کرده اند.

محمد نهاوندیان افزود:مدیران ما باید نگاه راه حل جویانه و همگرایانه به بحث جذب سرمایه گذاران داشته باشند و وظیفه دولت در این راستا فراهم کردن فضایی آرام و امن برای این سرمایه گذاران است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.